یه عالمه سرگرمی

هر مکانی خنده و شادی بود رونق و ترویج آبادی بود پس بخند در هر مکان و هر زمان روح غمگین سلب آزادی بود

یه عالمه سرگرمی

هر مکانی خنده و شادی بود رونق و ترویج آبادی بود پس بخند در هر مکان و هر زمان روح غمگین سلب آزادی بود

اجازه هست آرایش کنم؟

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم ؟…………نه
 
مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم ؟…………نه
 
مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم ؟…………نه
 …
 مامان، اجازه هست مثل باربی آرایش کنم ؟…………نه
 
مامااااان یعنی چی که همش میگی نه…. من ۱۸ سالم شده ها sad
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 - مامان: اَاّه جمشید، خفه میشی یا خفت کنم ؟!! 

momfun.ir

خلیج فارس به 85 زبان دنیا

خلیج فارس نامی هست که اجداد ما بر روی خلیج فارس گذاشتند. این نام هیچ موقع قابل تغییر نخواهد بود.

خلیج فارس به 85 زبان دنیا  www.taknaz.ir
خلیج فارس
لخلیج الفارسى
Persian Gulf
Persiese Golf
ܒܪܩܩܐ ܦܪܣܝܐ
İran körfəzi
Golpo Persiko
Персідскі заліў
Пэрсыдзкая затока
Персийски залив
পারস্য উপসাগর
Pleg-mor Persia
Perzijski zaliv
Golf Pèrsic
کەنداوی فارس
Perský záliv
Перс кӳлмекĕ
Gwlff Persia
Persiske Bugt Persischer Golf
Persischer Golf
Golfo Pérsico
Pärsia laht
Persiar golkoa
Persianlahti
Golfe Persique
Perzyske Golf
Golfo Pérsico
המפרץ הפרסי
फ़ारस की खाड़ी
Persiski zaliw
Perzsa-öböl
Պարսից ծոց
Teluk Persia
Persiana gulfo
Persaflói
Golfo Persico
ペルシア湾
Teluk Persia
სპარსეთის ყურე
Парсы шығанағы
페르시아 만
Kendava Fars
Persesche Golf
Persijos įlanka
Persijas līcis
Персиски Залив
പേർഷ്യൻ ഗൾഫ്
Персийн булан
इराणचे आखात
Teluk Parsi
فارس دریامونا
Perzische Golf
Persiabukta
Persiabukten
Golf Persic
Персы бакæлæн
Zatoka Perska
د فارس خلیج
Golful Persic
Персидский залив
Gulfu Pèrsicu
Perzijski zaljev
Perzský záliv
Perzijski zaliv
Gacanka Faarsiga
Gjiri Persik
Персијски залив
Persiska viken
Ghuba ya Uajemi
பாரசீக வளைகுடா
Халиҷи Форс
อ่าวเปอร์เซีย
Basra Körfezi
Фарсы култыгы
Перська затока
Iran koʻrfazi
Vịnh Ba Tư
Golpo Persia
פערסישער איינגאס
波斯湾
Pho-su-oan
Xelicê Farsi
Persiski zalew
Περσικός Κόλπος
Persa Golfo

روز معلم مبارک باد

یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید

فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری (ره) و روز معلم گرامی و جاودانه باد….

برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید….

ادامه مطلب ...

متن های زیبا برای تبریک روز معلم

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط بزن …. مرا مزن ….روی تخته خط بکش …. گوشم را مکش

مهر را در دلم جاری بکن …. جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر …. امتحان سخت مگیر

اما کنون …. مرا بزن …. گوشم را بکش …. جریمه بکن …. امتحان سخت بگیر

مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

روز معلم بر شما عزیز مبارک باد


ادامه مطلب ...

حالت چشمهای دانشجویان در زمانهای مختلف !

حالت چشمهای دانشجویان در زمانهای مختلف !+ عکس - www.taknaz.ir

هنگام درس دادن استاد سر کلاس :


(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)
وقتی استاد خبر امتحان رو میده :


(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)


موقع امتحان:


(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)
وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:


(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)
وقتی که نمره ها رو میزنن :


(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)‬

وحشت تنهایی

  دوستی تعریف می کرد که یک شب موقع برگشتن از ده پدری در شمال اردبیل، به جای اینکه از جاده اصلی بیاد، یاد باباش افتاده که می گفت   جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد میشه! 

اینطوری تعریف میکنه:

من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی 20 کیلومتر از جاده دور شده بودم که ماشینم خاموش شد و هرکاری کردم روشن نشد.

وسط جنگل، داره شب میشه،  بارون هم نم نم می اومد.

اومدم بیرون یک کمی با موتور ور رفتم دیدم نه میبینم،  نه از موتور ماشین سر در میارم!!   

 

 

راه افتادم تو دل جنگل، راست جاده خاکی رو گرفتم و مسیرم رو ادامه دادم.

دیگه بارون حسابی تند شده بود.

با یه صدایی برگشتم، دیدم یه ماشین خیلی آرام وبی صدا بغل دستم وایساد.  من هم بی معطلی پریدم توش. 

اینقدر خیس شده بودم که به فکر اینکه توی ماشینو نیگا کنم هم نبودم.

وقتی روی صندلی عقب جا گرفتم، سرم رو آوردم بالا که تشکرکنم دیدم هیشکی پشت فرمون و صندلی جلو نیست!!

کرک و پرم ریخت.

داشتم به خودم میومدم که ماشین یهو همونطور بی صدا راه افتاد .

 

هنوز خودم رو جفت و جور نکرده بودم که تو یه نور رعدو برق دیدم  یه پیچ جلومونه!

تمام تنم یخ کرده بود.

نمیتونستم حتی جیغ بکشم

ماشین هم همینطور داشت میرفت طرف دره.

تو لحظه های آخر خودم رو به خدا اینقدر نزدیک دیدم  که بابا بزرگ خدا بیامرزم اومد جلو چشمم.

تو لحظه های آخر، یه دست از بیرون پنجره،   اومد تو و فرمون رو چرخوند به سمت جاده

  نفهمیدم چه مدت گذشت تا به خودم اومدم.

ولی هر دفعه که ماشین به سمت دره یا کوه میرفت،   یه دست میومد و فرمون رو میپیچوند.

  از دور یه نوری رو دیدم و حتی یک ثانیه هم تردید به خودم راه ندادم.

در رو باز کردم و خودم رو انداختم بیرون.

  اینقدر تند میدویدم که هوا کم آورده بودم. 

دویدم به سمت آبادی که نور ازش میومد.رفتم توی قهوه خونه و ولو شدم رو زمین . بعد از اینکه به هوش اومدم جریان رو تعریف کردم .  وقتی تموم شد، تا چند ثانیه همه ساکت بودند .

  یهو در قهوه خونه باز شد و دو نفر خیس اومدن تو،  یکیشون داد زد:

  ممد نیگا! این همون احمقیه که وقتی ما داشتیم ماشینو هل میدادیم  سوار شده بود . 

 

فرمول عشق کشف شد !

این معلم یک فرمول را با گچ بر روی تخته سیاه می نویسد

به نظر شما مفهوم این فرمول چیست؟ 

تا لود شدن کامل تصویر صبور باشید ...

فرمول عشق کشف شد ! ( تصویر متحرک) www.taknaz.ir

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

فرمول عشق کشف شد ! ( تصویر متحرک) www.taknaz.ir

 

هر کس میخواد تو این وبلاگ مطلب بزاره و مدیر باشه بخونه

دوستان عزیز برای مشارکت در مدریت این وبلاگ باید ابتدا در blogsky عضو شوید (برای عضویت اینجاکلیک کنید)(دوستانی که در blogsky عضو هستند لازم به عضویت مجدد نیست)بعد به من باذکر ایمیل وارد شده در هنگام ثبت نام خبر دهید تا من برای شما یک مدریت بفرستم و پس از تایید مدیریت در ایمیلتان مدریت وبلاگ بیگ پا در قسمت مدریت وبلاگ در blogsky می آید.



باتشکر مدیر وبلاگ

چند تا عکس متحرک باحال

به این میگن ضایع کردن

 عکسهای خنده دار و متحرک | irannaz.com

جرعت داری دستت رو رو من بلند کن

 عکسهای خنده دار و متحرک | irannaz.com

یوهاااااااااا یییییییوهااااااااا

 عکسهای خنده دار و متحرک | irannaz.com

تبادل لینک

برای تبادل لینک آماده ایم

اذیت نکن

آپلودسنتر

http://momfun.ir/